Hon börjar skrika så fort det blir vår..

Back in cyber space =) Äntligen så fungerar mitt internet, det gick fortare än vad jag hade hoppats på så det var ju en glad överraskning. Well well, det händer saker här i livet, jag mår faktiskt riktigt bra. Om jag bara hade ett jobb till sommaren så vore livet bättre än bäst. Måste passa på å tacka Elin för en myskväll igår med djuuupa diskussioner å Elingjord grönsakssoppa! Jag kommer spinna vidare lite på Elins vädertema i bloggen, jag var såå besviken igår. Jag hade ju tänkt mig en heldag på balkongen med lite glass, men inte i Jönköping inte. Där är det alltid kallt, mulet å en massa dimma..! Men idag är de lite bättre, men det är fortfarande kallt.. Men som sagt, Det är INGET vi kan göra åt. Jag sitter å är helt förundrad över hur ljust det är ute, men det är ju inte såå intressant att skriva om så då struntar jag i de. Hhmm, joo en sak kan jag säga; Jag tycker väldigt illa om Apoteket. Varför kan dom inte bygga bås så inte hela stan ser vad man ska inhandla? Vad är det för pucko rent ut sagt som har byggt Apoteket? Jag dejtade en kille en gång som har byggt alla Apotek i Ö-götland, Sörmland, Småland å lite sånt, men jag tror inte han är ansvarig för det hela =) Så blir jag så finurlig på en del som är så knepiga.. fyllesms i all ära, but why?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback