Jag vill hem till landet..

Ååh.. jag blir galen att bo i stan! Jag längtar hem, till landet. När det är så här fint väder så ska man ju egentligen gå ut, men jag blir så anti för det finns ju knappt nåt man kan göra i stan. Iofs så kanske jag inte gör så mkt hemma i Rinna heller, men där kan man ju gå ut i skogen, gå ner till sjön å så. Man behöver inte klä upp sig om man ska gå en promenad, det är gummistövlar på och en Helly Hansen tröja å en sliten mössa. Nä, om jag går runt Munksjön så måste jag fixa ordning mig först eftersom man måste gå genom stan. Jag vet, det är helt sjukt att man bryr sig, men det borde man inte men det gör man ändå. Vem vet, jag kanske träffar på värsta snyggingen så ser man ut som nåt katten släpat in, nää det håller inte. Sannolikheten att träffa på ett snyggo i Rinna är tyvärr inte såå stor. Kanske lika bra de så kan jag ha mina gummistövlar på mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback