Photo Shoot

Mitt livs första Photo Shoot! Yes, idag ska Lisa-fotograf fota mig.. spännande! Då är det bäst vi ber till högre makter så att de blir bra! Top Model nästa, eller? Nää, skulle inte tro så. Då får jag nog banta bort lika mycket till, om inte mer.

Igår var det en riktig svullkväll i äkta Gilmore anda, Singoallakex, chips å bullar. Nyttigt! Men nu får det vara slut på sånt, annars kommer jag väl gå upp alla kilona igen. Å det vill jag inte! Jaa, annars händer inte så mycket längre. Jag bara står å trampar och väntar på att nåt ska hända. Jag är lite fundersam över det som hände för nån vecka sen, jag trodde att jag betydde mer än det som hände, hoppas jag gör det. Jag hoppas dessutom att en viss person ska utöva lite lobbyverksamhet så det blir som jag vill. Imorgon blir jag ett år äldre, det händer väl inte så mycket. 24! Låter inte det gammalt? Det får mig att inse att jag är 25 nästa år.. Shit! Hur kunde livet så så fort? Hur kunde det bara susa iväg, nää nu ska jag dra i handbromsen och stanna upp, leva och bara tänka på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback