Singel i stan

Nu var det allt bra längesen jag skrev här. Jag har knappt gått nåt i skolan å hemma har jag inget internet ännu, inte heller hemtelefon, så det blir härliga mobilräkningar. Jag måste läsa den mest meningslösa kursen - ever! Svensk grammatik och om våra nordiska grannspråk. Jag kan tycka att det är ok om en lärare kan motivera varför vi ska läsa det ena eller det andra, men ingen av dom kan göra det. Så grammatik ska man kunna om man ska lära sig främmande språk (eller moderna språk heter det väl nu..) å grannspråk har jag inte fattat varför. Jag ser ingen mening i att kunna förstå den danska/ norska grammatiken, blir såå trött! Jaja, snart är de över!

Annars har jag levt ett typiskt singelliv nu i min lilla lägenhet. Det är fika med vänner, ensamma kvällar, party på Harrys, jag trotsade snöstormen i söndags å gick å köpte eb kebabrulle med en cola i min ensamhet  =) Jaa, ni hör ju själva! Men jag kan inte klaga, jag trivs faktiskt bra med det. Åh har ni hört.. jag ska på dejt på fredag, mm så spännande så =) Men inte med den ni kanske tror att det är me, nä då..

Hungrig..! Jag har kycklinggryta hemma i kylen men jag är sugen på potatismos o falukorv, men då skulle jag göra slut på dom 122:- jag har kvar denna månad, inte bra! Jag fick inte ens ut en hundring igår när jag skulle ta ut pengar. Patetiskt! Hoppas att Calle T gör ett besök på mitt konto snart så jag får lite mat. Men jag har tre lådor med köttfärssås i frysen, jag tror det blev 8 port köttfärssås när jag gjorde sist. Det har räckt hur länge som helst. Men så är det ju SaraPortioner också =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback