The Life of Sara

Nu var de allt ett tag sen jag skrev, har hänt lite allt möjligt. Mitt internet funkar ju inte än, det är ju så segt att det ska ta flera veckor att få en fungerande telefon o internet. Dagens i-landsproblem, verkligen! Just nu är livet rätt så slappt, men jag kan inte slappna av o njuta av ledigheten eftersom jag har på känn att det snart blir en hemsk o stressig pluggperiod, men jag måste försöka leva i nuet. Det var verkligen nåt jag gjorde igår, jag drog ut min fåtölj på terassen å låg o solade i två timmar, otroligt skönt - självklart med lite musik i bakgrunden. Sen fika på Johans, mycket trevligt. Idag kommer Maria! Det blir min andra gäst i nya lägenheten =) Hoppas hon inte är allergiskt mot lite disk och dammråttor bara =)

Nu har ju "The Life of Sara" börjat med! Nää, inte Life of Brian, han bryr jag mig inte så mycket om. Jag fick ju en diary när jag fyllde av mina kära vänner, så nu får jag äntligen skriva av mig en massa som jag absolut inte kan skriva här. Det känns som om det är bra för den psykiska hälsan, så det är dagens tips! Jaa, vad ska jag skriva mer..? Nää, jag nöjer mig nog så för denna gång!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback