Vad är det för en dag tra la la la la..

Idag blev jag tydligen Tant Sara! Jag trodde faktiskt att det lutade lite mer år fröken Sara, men är man 24 så är man..! Elin sjöng skönsång för mig i morse, mina loving friends hade köpt jättemyssiga presenter, å kortet som Charlotta gjort var verkligen superfint - mycket impad! Men dagen har mest bestått av svensk grammatik, not so very funny. Allt som jag lärde mig i grundskolan/gymnasiet kan jag tydligen glömma, dom har ju bytt namn på allt så det heter t ex inte dativobjekt längre.. SUCK! Så skumpade jag hem på bussen till slätten, ringde mamma som glömde bort MIN dag, men ringde upp igen å sa grattis. Min HiTech pappa skickade ett sms å önskade grattis. Men den som var först ut hade bråttom, 00.03 vaknade jag till av ett litet pip. Så så kan de gå.. Icke att förglöma, lillasyster Elin hade bakat en kladdkaka till mig! ååh.. det blev en bra dag trots att jag blev tant =)


Kommentarer
Postat av: Krickan

Grattis på födelsedagen, och ta det lugnt. Det är många år kvar till "tant Sara". :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback