Den som gapar efter mycket..

Jag har nog varit med om den mest sjuka dejten - ever. Så Linda, du behöver inte vara avis =) I korta drag var det såhär; vi sågs utanför Hemköp nere på stan, gick bort till Johans å fikade. Varsin kopp te och delade på en morotskaka, so far so good. När vi sitter där så kommer det fram en tjej och hälsar på honom å säger; "Heej, är du här vad kul att ses", inget mer än så och han sa sedan att det var en kompis. Well well, när vi suttit där å pratat en tre kvart eller nåt så frågar han; "Ska vi ta å röra på oss?" Visst tänkte jag, det kan vi väl göra.. Så vi gick ut och så kom den där tjejen med alla hennes kompisar å ställer Andreas mot väggen och hon ta fram sin hand och presenterar sig till mig med orden; "Hej, Sara heter jag, jag är Andreas flickvän." Ok, tänker jag.. jag trodde hon skämtade men nää fan det gjorde hon inte.. Dom har varit ihop i fyra månader å han sa att han hade bott hos sin mamma när dom hade gjort stambyte i hans lägenhet, i själva verket så hade han bott hos henne, hon hade ställt upp jättemkt på honom, dom hade träffat varandras släkt osv... Men jag var så jäkla chockad, så jag bara tog honom på armen å sa; "Jaja, Hej då!" Å så gick jag. Men så kom tjejens kompisar fram till mig å förklarade hela situationen. Att hon hade suttit borta vid hennes bord å gråtit, dom hade fått hålla i henne så att hon inte skulle gå fram å hälla kaffet i huvet på honom. Men jag sa ju som det var att jag hade ju ingen aning om hur det låg till eller att han hade tjej liksom, men dom förstod mig så det var ju lugnt. Jag var så jäkla chockad när jag gick därifrån trodde jag skulle svimma ihop. Gick upp till Charlotta för jag var tvungen att ventilera detta med någon.. ååh.... karlar.. han var ju inte ens snygg.. Inte för att det är mer rätt då, men man tror ju alltid att det är dom snygga som är players. Men för min egen del bryr jag mig inte, men jag tycker såå synd om den andra tjejen! Men senare på kvällen fick jag ett mess där det stod; Är så ledsen att jag utsatte dig för det där. Tjejen är en jag dejtar. Hon vill mer än jag. Bodde hos henne i några dagar under renoveringen. Kontentan är att jag ber så mkt om ursäkt. Finner inte ord på hur elak jag varit. Lycka till i livet, du verkar vara en fin tjej. På vilket jag svarar; Några dagar? Hennes kompisar sa att det rörde sig om fem veckor. Dom nämnde även något om att ni hade en het natt tillsammans nu inatt. Well well, jag bryr mig inte men jag tycker jävligt synd om tjejen. Dessvärre kan jag inte lyckönska dig i livet då du är det värsta svinet jag träffat på.

Så det var min dejt det.. slå den om ni kan =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback