En bitterfitta och en klagomur, haha..!

Måste ju berätta att Elin var en rikig Bitter-fitta igår.. å inte så lite heller..! Men hold your horses.. det var hon och inte jag som sa det..! Stackars lilla Elin som har en dejt men.. Haha.. du är ju för go vännen! Kommer hit o bara klagar, well well det är väl din tur nu så som jag brukar hålla på.. Elin var värsta förvånad när vi pratade förra veckan o jag inte hafe nåt att klaga på.. "Vaa, vad har hänt Sara..?" Så hade vi värsta tv-kvällen, What about Brian, 7th heaven.. (haha, dhär började bitter-fittan visa sig..), sen så var det självklart O.C avslutningen.. Shit vad vi bölade, Elin hade intagit soffan å jag hade min fåtölj å vi asbölade i slutet fast vi båda var rätt så överens om att vi var rätt så töntiga..! Men det bjuder vi på, right dear?!

Dagens låtar: Ingen soldat - Lars Winnerbäck & Den här himlen lite till - Uffe Lundell

Helgens tanke: Varför, varför, varför inte..?

Veckans mål: Överleva på 243:- Det är väl inga problem, har frysen full av mat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback