Erika är numera en av oss!

Finns inte så mkt att säga idag, eller joo Erika är nu en i blogggänget, welcome dear! Så kolla in hennes blogg här. Annars en heldag i skolan, dock en totalt meningslös dag och slös med vår tid. Hem, städade ur mina skåp och sorterade upp alla papper i högar, satte in i pärmar - äntligen! Har skjutit det framför mig alldeles för länge nu, men idag hade jag t o m lite motivation så då är det bäst att ta vara på den. Så nu är det bara kassen med glas som ska ner till återvinningen. Hhm, imorrn? Kan ju glädja er med ett par totalt ointressanta foton, så håll till godo. Mitt nystädade kök och Piccadilly Circus, superintressant - jag vet!!

image37



image39


Dagens låt: Give it to me - Timbaland feat. N. Furtado & J. Timberlake (tror det är rätt.. =)


Kommentarer
Postat av: Erika

Hej! Tack för det varma välkomnandet!!!! Jaha nu är det dags för du vet vad.. önska mig lycka till! Ha en trevlig helg så ses vi snart.. och glöm inte att du är den enda sanna rödluvan!
kram från mig

2007-05-31 @ 18:14:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback