Ett enda sammelsurium i djungeln

Deklarationen är verkligen en enda stor djungel! Men jag lyckades få in den i tid nu i veckan och jag känner mig extra vuxen när jag för första gången har gjort avdrag! Man får tydligen dra av för tillfälligt arbete på annan ort, vilket jag inte visste innan.. Så några tusenlappar mer kanske jag får tillbaka, kul för vissa som ska betala tillbaka drygt 20 000, kuul! Nåt annat som är ett enda stort sammelsurium är den individuella uppgiften vi har i denna kurs - som förövrigt är slut nu.. Är klar och hoppas jag har skrivit om det man ska skriva om - orkar inte med nån komplettering, iofs så okar jag inte skriva mer på den nu iallafall. Det får bli som det blir. Ska snart äta lite sen på en långpromenad i solskenet!

Kommentarer
Postat av: Lina

tjena! Var evigheter sedan jag läste din blogg, ser att det hänt saker sen sist. Singel!? Lade märke till att du har läst "Janne min vän," till en kurs antar jag? Vet inte vad du tyckte men jag trodde att den var kass innan jag började men nu älskar jag den! Det är en av de bästa ungdomsböcker jag läst! Värt att nämnas är att jag är lite av en nörd på ungdomsböcker ;-)
Jag är avundsjuk på att ni har vår där nere...
Ha det bra!/Lina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback