I'm a dancer

Syrran sa att Teeks syster hade sett filmen från bröllopet o tyckte att jag var jättebra på att dansa..! Det är nog ingen som sagt förut, till saken hör att hon är superbra på att dansa! Ååh.. she like my moves.. =) Men jag tror att hon inte var lika överväldigad över pappas dance moves, haha! Carin hade ett kort på pappas snygga dans och Elin står bredvid och tycker att han är den mest pinsamma i hela världen. Jag tror att han får hålla sig till bugg istället, det är en dans han behärskar!

Veckans snackis; Jag/vi har en hemlis

Dagens onyttiga; Jag har bakat mina kladdida chokladmuffins.. Mmm...

Dagens synd om; ElinPelin som är sjuk..! Krya på dig vännen!

Dagens synd om no II: Me, jag har åkt på en förkylning..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback