"Jag kanske borde åka utomlands, du säger att jag borde se mig omkring.."

Vad hände? Hur kan det redan vara torsdag? Swisch sa de å nu är det snart helg - igen! Helgen blir nog rätt lugn, after work med ElinPelin imorrn å middag med lite rödvin på lördag. Det bidde ingen bio, tycker att nya filmstaden hade dåligt utbud av filmer! Jönköping håller ju på att bli värsta storstan nu ju, lagom när jag ska flytta hem igen. Eller om jag ska det? Jag är lite sugen på att åka utomlands ett tag, typ USA å San Fransico ett halvår, gud så underbart. Men det händer nog inte, jag är för feg och för hemmakär. Hhm, men visst vore det skoj! Nån som vill hänga på? Vad ska jag annars göra efter examen? Bo här å jobba? Njae.. Flytta hem till Linköping å jobba? Söka till Bonde söker fru å leva lycklig i alla mina dagar? Haha...

Kommentarer
Postat av: Henrik

Jag hänger på! Lätt! När drar vi? Jag kan rekommendera Miami, grymt bra ställe om man gillar tempo. Vad hände med dagens låt förresten? Antar att jag får ge dig en...hmm... vad sägs om Chans med Kent?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback