Kåren/hemmakväll?

Wheii...! Äntligen har jag fixat med hemtelefon! Skönt att slippa så höga mobilräkningar och den fasta avgiften för hemtelefonen! Den ingår nämligen om man har mobil+hemtele+bredband via Telenor/Bredbandsbolaget. DET är bra! Så det är bara att skicka en intresseanmälan så får ni numret =) Sitter nu å funderar på om jag ska med Elin ut på kåren ikväll eller inte, det är typ min enda egna kväll på hela veckan å det kan vara rätt skönt faktiskt. Men har inte bestämt mig ännu.. hmm.. Men i så fall blir det en nykter kväll, orkar inte med ytterligare en bakfylla - tecken på att man har blivit gammal då man bli pissbakis på fyra glas vin! Kan inte bestämma mig.. Det är nog dagens i-landsproblem, jag har vänner att festa med på en onsdag.. hehe!

Dagens låt: Kent - 747

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback