Mörker

Ojojoj! Vilken slapp dag det blev! Vaknade iofs kl 6 av mig själv, varför vaknar man alltid tidigt när man får sova? Hhm, jag lyckades dock att somna om till halv nio eller nåt. Lyssnade lite på radio, fixade frulle och löste melodikrysset och guess what?! Jag klarade hela! Yes! Så nu kan jag vinna en såhär snygg klocka, haha! Well well, så har jag inte gjort så mkt mer idag, fixat lite smågrejer å så sov jag två timmar mitt på dan! Jag hittade den där man har för ögonen när man flyger (man kan ju använda den annars med..) så det blir mörkt. Har den nåt namn eller ska man säga den där grejen man har för ögonen så det blir mörkt.. =)

Nu är det duschen som gäller, sen middag!

Dagens låt: Vänner - Lars Winnerbäck

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback