Snart måndag igen då!

8 832 dagar, så gammal är jag! Det har ju hänt en hel del på dom där drygt 8000 dagarna! Det är sjukt var som finns på nätet, hittade birthday.se där kan man se när alla fyller år - det är nästan lite to much. Det är lite svårt att vara anonym nu när alla såna sajter finns uppe på nätet.

Well well, söndag! Vaknade vid halv ett(!), har knappast hänt förut, och jag hade knappt druckit nåt heller. Men lallar man hem runt klockan fyra på natten/morgonen så är man värd att sova till kl ett. Det är konsigt, på vintern är kl 4 natt men på sommarhalvåret är kl 4 morgon.. hmm knepigt! Kan inte påstå att jag har uträttat allt för mycket idag, har samlat lite vuxenpoäng genom att sortera glas och papper, gick iofs inte bort till miljöstationen men det kan jag ju göra en annan dag =). Så har det hunnits med en sallad på kaffepaus. Alltid lika skönt att ventliera helgen och sönderanalysera allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback