Söker bonden Sara?

Ååh... sockerchock..! Vilken dag, började me frulle; två ostmackor, en sockeryoghurt och en bulle (mamma bakade bullar igår). Sen bjöd Hebbe på delicatoboll med en kopp kaffe (jättegod kombination ju...), å så slängde jag ihop en rabarber/jordgubbspaj till Elin å mej så tog nästan hela den slut, å så blev det en chokladkladdemuffins på de.. mm nyttigt Sara..! Ingen mat, bara onyttigheter! Well well.. jag åt mat så det räckte igår, entrecote med vitlökssmör, klyftisar å en otroligt god desert!

Men hmm.. kanske kan tjäna mig en hacka i sommar då, eller vad säger ni brudar? Det var ju såhär att om jag skickar in till Bonde söker fru får jag en hundring/svar från var å en av tjejerna.. haha..! Vem ska jag ta? Nåt hett tips? Hehe...

Kommentarer
Postat av: Alex

Skicka till allihopa tycker jag..=)

2007-05-21 @ 15:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback