Thank God it's Friday!

Thank God it's Friday! Äntligen äntligen! Men vad händer när jag går ner till stan för att leta efter enbart ett rött skärp, plus en flarra rött. Det är nån marknad i stan, som tur är inte lika stor som i Skänninge, men jösses vad folk!! Precis vad jag verkligen inte behöver en dag som denna. Folk som ska sälja rosor, nån visselgrej att ha uppe i gomen, nötter, frukt, disktrasor, en massa karuseller å elände. Nää, jag är inte bitter =) Ni som känner mig vet om min relativt korta stubin och att långsamma människor är bland det värsta jag vet. Speciellt när det kurrar i magen och skoskavet skaver allt mer! Så jag gav upp mitt röda skärp, men gick till systemet och letade rött vin. Jag kan verkligen gå i evigheter innan jag hittar det perfekta vinet. Etiketten ska vara fin, det ska passa till maten, priset ska vara bra (inte för dyrt, inte för billigt det ska vara lite lagom) etc. Men för att stilla den värsta hungern blev det take away mat från nån thairestaurang på vägen hem till Torpa. Vila lite, sen after work! Kan behöva lugna ner mig med en öl eller två =)


Gårdagens låt: Stairway to Heaven - Led Zeppelin

Dagens låt: Chans - Kent (Okdå! Du har rätt, det får bli dagens låt!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback