Tror jag har fler alternativ än så

Ujuj.. verkligen uppe med tuppen! Måste hinna klart min lilla uppsats (hmm mer som en hemtenta) idag - helst! Gärna innan klockan 13, får se hur det går. Det går nog bra, gjorde en mind map igår så jag vet ungefär vad jag ska skriva. Vi lämnade ju in vårt PM inför exarbetet igår me, så det är Elin o jag som kommer att få kämpa tillsammans hela hösten. Vi får se om vi tar oss levande ur det, och att vi inte slår ihjäl varandra =) För den som bryr sig så ska vi fokusera på genusfrågan, och om pojkar och flickors sätt att mobba skiljer sig och hur man på bästa sätt kan förebygga detta. Har ni någon lämplig litterarur (Linda..?) så lånar vi mer än gärna!

Hmm, är
detta min enda utväg? Haha... Njae, tror nog inte det..!

Dagens textrad:

du fråga mig nån gång hur jag tycker du ser ut
jag sa bra och du undrade
om jag verkligen menade det jag sa
och jag sa ja
det är när du tystnar ett tag
det är när du tittar på mig
jag måste tänka mig för
ibland önskar jag att du inte såg ut som du gör

för bara, bara vara vänner

Kommentarer
Postat av: Lindeli

Hej! Skicka ert PM eller lite mer info om vad ni ska skriva om så ska jag kolla upp om jag kan komma på någon bra litteratur :) Hehe har ju läst en del... Lycka till på dejten förresten. Jag vill också dejta ju ;)

2007-05-06 @ 00:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback