Veckan

Nu blir det ett tråkigt inlägg i punktform, håll till godo!

Måndag; Idag de,har inte gjort så mkt. Msn;ar, försöker mig på att få den där dikten skriven. Tack Leif!
Tisdag; Pluggdag med Erika, fast det kommer nog bli en massa prat om annat me om jag känner oss rätt. Sen bio på kvällen me Lotta.
Onsdag; Heldag i skolan med plugg och repetition av vårt skojjiga drama.
Torsdag; Se ovan, plus tvättid hela kvällen, whei!
Fredag; Besök av mamma, mormor & morfar. Dom vill passa på innan jag flyttar igen =)
Helgen; Helt tom för tillfället, kanske följer med mamsen hem till landet på fredag om inget skoj dyker upp.


Dagens försvinnande;
Mitt Icakort..!
Dagen låt; Vraket - Lisa Ekdahl

Kommentarer
Postat av: Dora

Hej!!
Tackar!! Det ska bli så skönt att det äntligen är över snart, nu är det dags att bege sig ut i verkligheten om bara ett jobb dyker upp :)
Hur går det för dig?!!
Kram!!

2007-05-28 @ 15:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback