Vuxenvarning

Imorrn är det dags, det är lördag vilket innebär lördagmorgon! Som jag har längtat efter denna lördagsmorgon, ända sen i tisdags då vi satt å pratade om det. Men jag har inte planerat nån dundersovmorgon, nää, det är dags för min Melodikrysset-morgon och frulle på sängen! Haha.. vadå pensionärsvarning! Helt plötsligt blev jag 54 istället för 24..! Jag har t o m gått å köpt en JP idag för att få ta i krysset. Men jag har för mig att det brukar vara så svårt, hmm.. kanske ger upp efter en kvart. Det är nog lättare å roligare när man är två, men vad gör man?! Men jag har nog aldrig ätit frukost i sängen sen jag flyttade till Scheelegatan, inte för att jag brukade göra det innan men.. Har en konstig grej för mig, att jag inte kan äta mackor som andra har gjort. Eller kan å kan, klart jag kan men jag föredrar mina egna så då är det ju bra att jag får ge mig själv frukost på sängen.. Haha..!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Miia

lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback