Allt kan hända på Facebook

Autentiskt från min Inbox på Facebook:


Det här kan säkert låta helt galet... Men förra helgen, den 27:e okt. så träffade jag en tjej på Twin i Jönköping... Hon bodde i din trappuppgång och jag är lite på jakt efter henne... Hon bodde tillsammans med en tjej och var student... Kommer tyvärr inte ihåg namn eller så. :-S

Allt blev dumt och jag vill bara få tag i henne och inte bara lämna en lös tråd.

Vet inte om detta ger någon som helst info, men skulle bli glad om du kunde hjälpa mig med nåt tips... :-)

MVH Jocke.

Eehh.. Det var ju inte lite udda! Det som är mest scary är att han fått tag i mitt namn och adress för att sedan kolla upp mig på Facebook. för att han träffat en brud en lördagkväll på Twin! Jag vet inte om jag vill hjälpa den här stackars killen, han kanske är en stalker! Tydliga tecken visar ju faktiskt på det =) Men jag svarade på hans mess å nu får vi se vad som händer. Jag åker inte tillbaka till Jönköping förens på måndag så to be continued...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback