Imse vimse spindel

Saker händer i min lilla etta när jag inte är här, jag har fått en inneboende. Han har flyttat in och ockuperat mitt badrum så jag inte vill gå in där, men jag vet inte om han lever. Han är brun/svart, jättestor och har åtta ben. Vanligtvis kommer jag bra överens med spindlar, men inte den här. Jag vet inte hur jag ska få bort honom, jag vet ju inte ens om den lever. Om jag petar på den med en tidning kanske den ramlar ner i min tvättkorg eller nåt och gör nya spindelbarn, blää! Kan man dammsuga upp en spindel eller är det oetiskt? Det har blivit lite av ett problem för mig det här med spindeln.. Jag känner mig brudigare än brudigast men vad gör man? Det är nu jag behöver en man som kan rädda mig. Eller så tar jag den själv och stärker mitt själförtroende till tusen. Det är ju ingen liten pluttspindel, dom har jag inga problem med men den här är verkligen gigantisk! To be continued..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kontakta Stål-Henrik för nödvändig åtgärd

2007-11-13 @ 22:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback