Killing me softly

Det är november, morgon, mörkt, kallt. Jag ser knappt ut, mina snedfönster är täckta med snö. Min mage ropar efter mat, jag orkade inte ge mig ut i snörusket igårkväll. Så jag tog lite yoghurt och försökte sova bort hungern, det gick faktiskt bra. Det enda som fanns som var ätbart var två mackor som låg i frysen, så dom sparade jag till idag. Men med min vanliga otur så märkte jag att brödet antagligen har legat där sen i våras så det var alldeles torrt, så min frukost bestod av lite yoghurt och en apelsin, som var torr. Jag är fortfarande hungrig och jag känner mig lika deppig som Ior. Dagen började iaf med en halvtimme snooze, dusch, plugg, hår, smink (kanske..) och sen ska jag gå iväg till bibblan. Jag vill bara somna in, gå i ide och vakna upp den första vårdagen i april, ta den första Bosseglassen i domkyrkoparken.. Längtar!

Tänk att ett halvår går så fort..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback