Smulor

Jag hittade lite gamla grejer på datorn som jag antagligen skrev som en bitter singel..

Tecken på att du är singel;
* Jude Law pryder ditt skrivbord på datorn
* Det finns inga som helst spår av brödsmulor i smörpaketet
* Lagar du köttfärssås räcker det till minst åtta matlådor
* Badrumsskåpet är alltid stängt, man tycker ju att det inte borde vara så
   svårt att stänga..
* Ditt enda sällskap på nätterna är dammråttorna och spökena i köket
* Det är ingen som bryr sig om du kommer hem klockan åtta eller hemlallandes
  halv fyra på natten.

 Med andra ordJag är glad för smulorna i smörpaketet!
                   
       Eller som Elin brukar säga; Tjena kexet, står du här och smular!
I know, låååg humor!




Kommentarer
Postat av: Erika

hmmm... jaa vad ska man säga.. ha ha, nä jag är inte bitter!!!

Postat av: Anonym

Haha jag tycker faktiskt det är en väldigt bra raggningsreplig... :)

2007-11-16 @ 08:11:42
URL: http://www.mizzelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback