Sten, sax, påse

Snö!! Jaa, det är sant. I natt när jag låg vaken föll den första snön över stan, jag tycker faktiskt lite synd om H. som jag puttade på tills han vaknade - han brydde sig föga om blötsnön =) Jag kunde verkligen inte sova inatt, låg och vände mig heela natten och sammanlagt blev det endast tre timmar sömn - Obra! Vilket resulterade i att gårdagens huvudvärk kom tillbaka, så vad göra? Åka till Vikingstad och vara i en tvåa med 20 pratiga åttaåringar eller gosa ner sig i sängen igen? Lätt val - sängen! Men redan klockan tio var jag oerhört rastlös, det är inget mot vad jag är nu så jag tänkte gå en sväng på stan men jäkla Swedbank! Deras internetbank funkar inte, jag blir galen! Hade tänkt att köpa lunch och kolla på julstjärnor på Village. Hhhmm, det kanske är ett tecken?  

Sten, sax, påse är förövrigt världens bästa och jämnaste lek =)

Dagens låt: Love you 'til the end - The Pogues


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback