Life is good

Nu är det dags att få ner nåt i den här bloggen igen.. Det kanske är läge att lägga ner den eftersom jag inte skriver så ofta, men jag har ju ett antal trogna läsare så det vore väl synd att göra dem besvikna =)

Det har iaf hänt en hel del sen jag skrev sist, fyra veckor på praktiken i Vikingstad har bara svischat förbi. Det var med blandade känslor jag åkte ner till Jönköping imorse. Jönköping är inte längre ett hem, det är bara ett ställe jag bor på. Knappt det gör jag nu, men hyran på 4000 ska ju betalas varje månad så ett visst band har jag väl ändå till den stan. Är det någon som är förvånad över att det var fyra grader och regn nere i Småland? Nä, tänkte väl det. Jag har vant mig vid soliga, vackra höstdagar i Linköping. Det är nåt visst med den stan och med hösten, det är som om hösten är förälskad i en tätort på en slätt. Igår var en av de bättre dagarna på mycket länge med sovmorgon, världens mysigaste höstpromenad med kaffe latte och höstlövsprassel, pizza i tv-soffan, filmmys! Det är dom dagarna som gör det värt att leva. Du gör det värt att leva, Darling!

Det har hänt så mkt så jag kan inte skriva allt men några nyckelord kan väl vara: tidiga mornar, trötta kvällar, matlagning, mys, höst, sol, musik, fest, kyssar, kramar, leenden, och skratt. Till och med att gå till Hemköp blir mysigt tillsammans med dig. Du är speciell!

Dagens låt: Dry the rain - The Beta band

                                             Ps. Snart kommer det hända någit väldigt speciellt! I can't wait!



Kommentarer
Postat av: H

Fantastiskt fint inlägg.... du är saknad och älskad baby. Vi ses snart! Pusssss!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback