Love

Jag måste bara göra en Erika o berätta i bloggen hur bra jag är, hur duktig jag var som klarade båda tentorna, både vetenskaplig metod och statistiken som jag bävade mig för. Underbart! Allvarligt så funderar jag på att försöka tenta av en fempoängare i filosofikursen på LiU, det jobbiga är bara att det är såå svårt. Men mamma säger jämt att det inte finns nåt jag inte klarar av om jag verkligen vill. Men den tentan har jag aldrig gjort, jag vet knappt inte vad den handlar om men tror det är om de tidigaste filosoferna (redan dom gamla grekerna.. ja ni fattar, haha!). Det vore ju kul med några extra högskolepoäng, det är ju det jag samlar på..

Klockan är nu 07.48 och det kurrar i magen, det är dags för frukost. Sen jag åkte ner till Jönköping har det blivit mycket macka och te och macka och yoghurt. Det är inte alls lika kul att laga mat själv. Som tur var hittade jag massa mat i min frys, allt från lasagne till soppa, bullar, vegetariska vårrullar och lax. 

Det är nära nu.. imorrn eftermiddag sitter jag på en buss hem igen..! ♥

Kommentarer
Postat av: H

Du är grymt duktig baby! I morgon ses vi igen...längtar! Massa pussar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback