Oktobers sista dag

Som sagt, imorrn är det inte längre oktober. November, det är ju en vintermånad, det är det väl? Jag tycker riktigt illa om november, det är bara mörkt, grått och trist. November är lite som februari, den är också sådär jobbigt trist. Det var väldigt mörkt när jag vaknade halv sju imorse men det var jättefina frostmöster på mina snedfönster. Det blev tyvärr inga fina foton men det var rena konstverket. Det blev en skön och seg morgon imorse, slötittade på Nyhetsmorgon (som förövrigt var bättre för nåt år sen), kollade lite mail och hängde på Facebook. Dusch, frulle, kläder, stress till skolan. Elin o jag träffade vår handledare idag, jag gillar henne skarpt, hon har full koll och hon känns väldigt stabil. Men en dag i skolan kräver nästan det som är på bilden nedan..



Jag gav mig ut till A6 med, mitt mål var Siba där jag skulle hämta min mp3-spelare som varit på lagning. Det var oväntat lite folk, det är ju trots allt höstlov och då brukar det stora familjeäventyret vara att besöka en galleria. Jag lyckades att komma över ett par jeans och en tröja. Men lyssna på detta, jag gick(!) från A6 hem till Torpa, en liten promenix på fyrtio minuter i höstäckelblåst. Nu ska jag diska, städa, packa. Sen väntar en tvkväll! Imorrn ska jag äntligen träffa fröken Ossowicki, finally! Ska bli så mys, sen åker jag (hem) till Linköping.

Dagens låt: November rain - Guns N' Roses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback