Saknad


Med ett så enkelt namn som Sara har jag aldrig råkat ut för några jobbiga smeknamn men några har jag väl haft, så läs och njut! Sassa, Sarus, Nyberg (min kära Lindus är en av få som tilltalar mig med efternamn emellanåt), Fröken Sara (vanligt på sista tiden och flitigt använt av Herr Johansson), Sarungen (som var det elakaste smeknamnet syster kunde komma på när hon var liten och konstant arg på mig), Nypat och sist men inte minst så är det Supersnälla silver Sara efter barnprogrammet med samma namn, kolla länk
här. Men jag hade totalt glömt bort att Supersnälla silver Sara hade en kille vid sin sida nämnligen Stål Henrik! Kan det bli bättre än så? Supersnälla silver Sara och Stål Henrik!


Saknar dig som attan darling! Vi syns imorrn igen, jässasså!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback