Deppoinlägg

Men ett antal veckor in på höstterminen kan jag åter igen konstatera att livet som student är varken hälsosamt eller gynnsamt för figuren.. Vilken student har råd med ett gymkort för 400:-/månad? Varför är frukt och grönsaker så dyrt? Kaffe är gott och bra men fyra koppar på en dag är inte bra, men vad gör man? Många frågor, inga svar.. Men snart, snart lämnar jag fem(!) år i högskole/universitetsvärlden bakom mig. Det kanske dags att bli vuxen och äta mer frukt och grönt! Som mamma säger, ta en banan!

Det kommer bli ett deppoinlägg idag, kolla ut genom fönstret så förstår du!

Det som är neggo just nu är följande..
.. Mitt inlägg jag satt och kämpade med igår bara försvann fast jag sparade det.
.. Huvudvärken från min migrän (som var en av dom värsta någonsin) sitter kvar.
.. Min darling är landar inom kort på Sicilien, han kommer bli brun och jag kommer få en grå/genomskinlig höstnyans. Men självklart är jag superglad för hans skull, du är värd en vecka i solen!
.. Statistiktentan är framflyttad tills på tisdag vilket innebär att tentaångestperioden förlängs och varar hela helgen.
.. Vi har två statistikföreläsningar kvar, vilket innebär två nya plugghäften.
.. Min mobil är helfläpp, batteriet håller max en halv dag. Dags för ny?
.. Mitt konto är tomt men jag behöver nya höststövlar
.. så kan jag fortsätta länge till

Men det som är bra är att..
.. Elin finns! Hon är helt underbar, vad skulle jag göra utan henne? Hon förgyller hela min tillvaro, kommer bli så tomt när jag flyttar. Love you darling!


Dagens låt: Sweet jackie -
Sugarplum fairy






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback