En liten lista


Dagens tvtips:
Dubbelavsnitt sv Gilmore Girls, de absolut sista avsnitten. Hur ska det gå, får Logan och Rory varandra? Kommer Lorelei & Luke bli ett igen? Hur går det med Paris studier? Hhm, frågorna är många..

Dagens låt: Det mesta av Lenny Kravitz

Dagens längtan: Herr Winnerbäcks nya album

Dagens andra längtan: Konsterten med samma herr Winnerbäck i december, Linda, jag och Lasse. Mys!

Helgens Lindacitat: Men Sara, du ser precis ut som en het cappucinodröm. Något som bara min Linda kan säga, och jag tror jag ska ta det som en komplimang.

Dagens födelsedag: Pappa! Grattis grattis på 54årsdagen!

Dagens ångest: Statistiktentan

Världens bästa medicin: Du!

Helgens spel:
Magnetic Joe, jag är redan på bana 28 men den är svår den..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åhh, det hörde jag ju inte=( Kraaaam

Postat av: Alex

Vilken dag ska ni på konserten?? O vilken Linda...??

2007-09-12 @ 18:00:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback