En vanlig dag i september

Jag har tagit ett moget beslut idag, det blir en flytt i årsskiftet istället för månadsskiftet januari/februari, inget revolutionerande men varför bo här och betala en hyra när jag knappt behöver vara här i januari, dessutom lovade Elin mig tak över huvet när jag är i Småland. Så nu dear friends håll ögon och öron öppna om ni ser en ledig central etta/tvåa i Linköping.

Idag var det åter dags för statistikplugg och jag är oerhört tacksam för min calculator! jag börjar äntligen förstå lite om Rxy och Rrang.. men hur lyckas SPJ slarva bort pärmen med gamla tentor?

Dagens bästa: "Men hon med gitarren som sjöng Elvislåten, hon var ju såå bra. Jag skulle kunna ligga med henne..!" (Elin)

Dagens bästa två: Men kan du inte lägga suddit här när du har använt det? (Me)

Dagens tycka synd om: Stackars Henke vars mage fick besök av en geting med en vass gadd.

Dagens insikt: Det är nog dags att hoppa i löparskorna eller sätta sig på spinningcykeln.. Kläderna börjar visst krympa, damn!

Kommentarer
Postat av: Erika

usch.. jag mår dåligt när alla pluggar.. själv är min lägenhet klar så jag håller såklart på att fixa här här hemma :)

Postat av: Henrik

Mmm....synd om mig! Snart ses vi igen baby!

2007-09-13 @ 11:18:39
URL: http://thelifeofhenke.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback