En vanlig Svensson

Jag kan inte bestämma mig vad jag tycker, jag köpte Fun Light Darling rhubarb - mer vuxen mindre söt (haha) igår men jag kan inte bestämma mig om den är god eller inte. Jag är annars lite emot lightprodukter, men rabarber är ju bland det bästa som finns (t o m min badrumstvål luktar rabarber och nyponros, ni hör ju..). Samma sak är det med Kents nya låt Ingenting, jag vet inte ännu om jag gillar den å det är såå jobbigt. Men jag gillar nog den mer än vad jag gillar Darling rhubarb iaf. Så jag återkommer när jag bestämt mig. Annars är Utan din andetag från B-sidor helt klart min Kentfavorit.

Nåt som jag upptäckt är alla (meningslösa) böcker som nu skrivs, allvarligt vem vill läsa om Martin Svensson (Du är så yeah yeah wow wow) och hans alter ego Elton? Allvarligt? Why? Men ännu värre är denna bok! Vadå dra ut allt ur kändisskapet, paradoxalt nog så handlar den om kändislivets baksida då han var tillsammans med Nicolette Sheridan (Edie i Desperate Housewives). Bara titeln på boken, hur tänkte han? Det roliga är även det han sa i en intervju i TV4 för ett tag sen om denna bok att han vill förmedla till en vanlig Svensson hur hard det är i Hollywood. Mycket roligt faktiskt, vad är det att förmedla? Och om jag inte minns fel så heter Martin Svenssons genombrotts(?)album En helt vanlig Svensson, så ville Nicklas Söderblom egentligen visa Martin att det inte är så jäkla jobbig i Sverige, åk till USA så får du se hur HARD det är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback