Jag är så trött på alla mail och koder

Om ni vill hitta på nåt den 8 december så är jag upptagen, Lindus och jag kommer stå och njuta av Lasses skönsång! (Äntligen har jag köpt biljetter) Han må vara bra, men han är alltid bäst i Linköping, så är det bara. 350 pix ska han ha, men det är värt varenda krona. Jag har tappat räkningen på hur många gånger jag sett honom live, det blev ett par kvällar på Konsert & Kongress, Stångebrofältet och i Vadstena. Så mys, Linda jag å Lasse! Kanske lite vin innan/efter? Det hör liksom till.. ♥

Annars kan jag väl säga att jag fick total hjärnsläpp idag när jag skulle plugga, det var som om allt bara har försvunnit! Nu har jag bara en dag kvar, sen är det dagen D. Tenta, sen till Linköping! Inte nog med det, CSN och lönen dundrar in samma dag, nya höststövlar here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback