Love

Yes! Elin is back in town och hon är brunare än brunast, tydligen blir man det om man åker till Sunny Beach och pressar på stranden. Hon är så bra min Elin, hon sa några sanningens ord; Fan Sara även om vi gör astråkiga saker som en hemtenta har vi jävligt kul. Visst har vi det och vi garvade så att tårarna rann och vi fick träningsvärk i magen ( vi kommer se ut som Roland när C-uppsatsen är klar.. det vet du!). Jaa, denna Roland, eller heter han Rolan? Puss på dig!

Dagen igår blev inte riktigt som jag tänkt. Jag pluggade inte så mkt som jag borde, jag gjorde annat (se tidigare inlägg). Lite fick jag gjort iaf, så jag räknade lite Rrx och Rrang - superkul I know! Men det var inte såå kul att sitta här hemma i min lilla etta så jag tog första bästa tåg till Linköping, tack SJ för att ni finns för ni tog mig till väldens bästa ♥


Dagens låt: Hey there Delilah - Plain White Ts

Kommentarer
Postat av: H

Förmodligen tidernas bästa blixtvisit ;)

Postat av: Erika

Anta utmaningen :) läs mer på min sida. Lycka till! kram

2007-09-06 @ 17:34:12
URL: http://frokenfritz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback