"Lyckan kommer lyckan går, det är långt tills nästa vår nu faller löven över Stångåstan.."


Det känns oroväckande bra, jag har koll på hur man räknar ut (nästan) alla statistikuppgifter. Inte för att skryta eller så men jag var en jävel på matte i skolan. Tills matteläraren i ettan på gymn tryckte ner mig, sen kom lilla Sten (även kallad Yoda) och fixa till mina mattebetyg till ett vg, hehe! Men bara för att jag känner så kommer det gå åt helvete med alltihop. Nädå, på tisdag är vetmet (förhoppningsvis) avklarad sen är det VFU och till sist ex-arb. Så imorrn och på måndag är det jag och Elin som pluggar as hell, om vi får något gjort mellan alla skrattattacker.. men det får vi väl. Right dear?! Allvarligt, den här tentan kan inte vara så svår. Om man ska jämföra svårighetsgrad på tentor så är det väl ingen som direkt har varit assvår på lärarutb, jag har ju klarat alla och inte gjort någon omtenta. Det kan väl iofs bero på att jag jämför alla tentor med dom i Praktisk Filosofi, DOM var svåra.. kolla bara på
den här länken så kanske ni förstår varför jag var tvungen att skriva den tentan tre(!) gånger.. men poängen från den kursen är jag väldigt stolt över!


Dagens låt: The Passenger - Iggy Pop






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback