Skugge

Äntligen skriver Linda Skugge bra igen! Jag har dissat (säger folk så fortfarande, eller är det sååå 2004?) henne ett tag nu då hon bara skiver om saker som egentligen inte berör mig. Men jag fattar inte heller vad det är som är så speciellt med Pernilla Wahlgren, jag förstår verkligen inte. Samma sak med Carola, vad ger henne rätten att vara så bitchig eller att sno läppstift inne på Lindex på Ikanohuset (stod det iaf i tidningen och där är ju allt sant, hehe!). Alexander Bard sa följande i tidningen Pause om samma Carola: "Hon är en usel sångerska och en dålig människa. Jag hatar henne. En ihålig kvadrattönt som bara springer runt och larvar sig för kvällspressen"

Dagens läsning:
Linda Skugge - Akta er killar här kommer gud och hon är jävligt förbannad. Underbar! Skugge när hon var som bäst - ung och rabiat!

Kommentarer
Postat av: Carin

hon har ju en blogg oxa! http://www.amelia.se/blogg/linda-skugge

2007-09-27 @ 10:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback