Men du, vi hörs!


Vad är väl en vecka i Brasilien mot härligt fina vårsverige?! Hhmm, jag är inte alls bitter.. Jag fick ett mess av Henke för en stund sen då hade han precis landat i Rio. Det blir lite ensamt hemma i lägenheten, men nu är jag hemma i fina Rinna. Jag plågade mig själv nyss genom att åka in till Mjölby, jag stirrar ner i marken, undviker att möta blickar, vill inte träffa på någon gammal halvbekant och småprata Vad gör du nu för tiden? Jobbar du kvar på ..? Men vi hörs, kanske en fika? Jag lyckades undvika småpratet i Mjölby, och igår vågade jag mig in på Ica i Boxholm. Huuuhha! Det var modigt, men eftersom jag aldrig jag varit en rikigt boxholmsbo (thank God!) så är det ingen som känner igen mig. Tvärtom, jag får konstiga blickar som säger typ Vem är hon? Nyinflyttad? Rätt skönt, men ändå obehagligt för där har alla en relation till varandra, oftast är dom släkt på alla möjliga olika vis, ingifta släkingar, halvkusiner, före detta frugans faster.. You know.. Well well.. Jag passade på att klippa mig i Mjölby idag, gamla hederliga Hägers! Fotobevis kanske kommer inom kort!



Kommentarer
Postat av: Bimbo Boy

Fin blogg du har. ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback