Let it snow


Nu är det faktiskt bara 14 dagar kvar tills jag får julledigt, 20 dagar (betald) ledighet! Jepp, det blir fina grejer det! Jaja, säger ni säkert, man skulle blivit lärare då får man ju jämt lov och vara ledig. No no no! Alla loven är inarbetad tid så så är det me de. Denna höst har nog varit ännu jobbigare än förra året när vi satt med vår C-uppsats. Jag ska nog inte göra så överdrivet mycket under julledigheten, äta en skumtomte, dricka lite must kanske. Så åker vi till London, mys värre. Håller bara tummarna så att H. också kan joina.

Joo, höll på att glömma! Maria o jag var ju på en föreläsning igår kväll (lite kuriosa om kvällen - vi var nog de enda under 50..) om kost och alla dessa tillsatser, E-ämnen you know.. Såå intressant. Vad mycket skit dom slänger i maten. När jag var liten var jag rädd för "vaniljprickarna" i magnumglassarna, med all rätt inser jag nu - dom är nämnligen gjorda av koskit, just de! Och vaniljarom görs av ruttna granar, frågan jag ställer mig är ju då - HUR kom dom på detta? Letade dom över hela jorden och hittade tillsist en rutten gran som luktar vanilj? huh?! Gå in på
http://www.utbildningscenter.se/ och läs nyhetsbreven, efter det kommer ni rensa skåp och förhoppningsvis allt margarin om ni nu råkar ha det hemma. Lev väl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback