All I need is

Allt vad en trött och bitter tjej behöver någon gång emellanåt..

image112

Cosmo, ananasyoghurt, mina favoritnudlar, kanelknäcke & Cloettas dragéägg! Allt detta (plus schampo och dylikt) för endast 176:- på Ica Melkers i Rimforsa. Lyckan är total! Jag som endast hade filmjölken i åttanke när jag knallade in på Ica efter en seg dag på jobbet, men döm om min förvåning när jag hittade massa lyxigheter.. Ananasyoghurt!! En nyhet från Valio som jag starkt rekomenderar, nudlarna som jag tidigare endast har hittat på City Gross i Mantorp. När jag kom fram till kassan med alla spontana inköp såg jag till min stora glädje Cloettas dragéägg, jag har saknat dom ett helt år och nu är dom äntligen tillbaka. Men Cosmo?? Jaa, men den måste läsas med humor då blir den redigt rolig..
 
Nu ska jag koka nudlar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett litet tips om att nudlarna även finns på IcaMaxi, där brukar jag köpa mina :)

2008-02-27 @ 21:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback