Det finns en tätort på en slätt

Summan av helgen är lika med lätt huvudvärk & illamående. Dessutom har jag tappat mitt viktigaste redsakap, rösten! Den bara försvann igårkväll på ett golv en trappa ner. Det var nätt o jämt att jag lyckades att beställa lite mat på BK innan jag knallade hemåt. Isiga kullerstenar och hala skor är ingen bra kombo.. dessutom hade jag inga nycklar, satt och väntade i trappan innan darling kom hem. Men tack alla som kom igår, kul kul!! Tack för alla blommor, bubbel och Wienernougat, såååå gott. Får se om det finns några kvar åt Henke när han kommer hem ikväll =)

Dagens tvtips: I en annan del av Köping, Linda Hammar är en riktig glädjespridare.
Dagens kunde inte sagt det bättre:
Fru Skugge har gjort det igen
Dagens komik: Hihi.. Bubblare: Kolla På gång..

Kommentarer
Postat av: Daniel

Det är rätt! Hogstad förtjänar all uppmärksamhet det kan få! =)

2008-02-06 @ 08:47:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback