En dag står vi över februari du och jag

Måndag.. måndag! Att helgen går så fort, varje gång! Well well, imorse var det åter igen dags att gå upp tidigt. kl 05.25 ringde klockan för första gången och fem snoozningar senare makade jag mig upp. I morgondimman lyckades jag brygga kaffe, fixa mackor, kolla mailen och annat vuxet. Vad som händer på jobbet kan jag inte rikigt berätta p g a tystnadsplikt och dylikt. Väl hemma övervägde jag om jag skulle åka med H ut till Munketorp men jag insåg än en gång att Rimforsa ligger bortom allt annat. Så jag hängde Hanna med ut på en kvällspromenad runt Stångån (höll på att skriva Munksjön men det var läängesen..), in på Hemköp för att köpa frulle. Jag har insett tjusningen med vanlig filmjölk, mums!

Helgen som var rusade förbi i vanlig ordning, den inleddes med lunch på Storan och avslutades med film i soffan, och Jaa jag somnade även denna gång. Mellan Storan och soffsovandet har det hunnits med en KENT-konsert, utemiddagar, promenader, latte från Barrista (farligt att bo granne med stans godaste latteställe) plus mkt mkt mer. Jag hävisar till andra bloggar som Darlings, Packes och Jockes (jojo, du ska få ett annat namn, håll ut.. pannkaksmannen.. hehe)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback