Uppe i ottan

Klockan är nu 05.39 och jag har varit vaken i en timma och fjorton minuter. Det är tidigt! Men hey, jag är frisk och ska strax ta bussen till jobbet, och jag har saknat jobbet, jag har saknat att ha något att göra. Men nu hoppas jag att inga mer bacillusker griper tag i mig. En långhelg med Darling väntar och det enda som är inplanerat är lunch hos mormor & morfar på lördag, sen ska ska vi eller iaf jag bara ta det lugnt. Bäst att springa, bussarna till Rimforsa går inte alltför ofta..




Grattis Hanna som fyller 25 idag!! Vi ses ikväll! 

Kommentarer
Postat av: Lina

Hejsvejs! Grattis till jobbet! Visst är det konstigt att vi har lämnat studentlivet? Det känns som hundra år sedan när jag sov i din skinnsoffa och hade tandborsten i din mugg! :-) Det är nästan lite vemodigt att tänka på. Kram på dig!

2008-02-25 @ 21:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback