Söndag 6 juli 2008


 

Nu är jag inne på min nionde semesterdag och eftersom det inte är 25 grader och sol som jag hade beställt får jag ägna mig åt lite andra aktiviteter än sol och bad. Jag gör sånt som jag inte annars har tid med; läsa böcker, baka bröd och laga ny mat. Egentligen borde jag ägna mig åt att sätta in alla viktiga papper i min finfina pärm som jag tidigare i vår införskaffade. Igår hann jag då med några kapitel i Flickan som lekte med elden, tvtittande och så lagade jag en mumsig lax- och spenatpaj med gräslök och västerbottenost. Jag börjar allvarligt tro på min affärsidé Pimp my food. Well, kvällen avslutade vi framför youtube och tittade igenom samtliga 90talshits, allt från Basic Element, Culture Beat och 2 Unlimited. Som sagt det är semester och so far har jag redan bockat av några av de sju dödssynderna, vilka det är får ni själv lista ut..

  1. (Superbia) - Högmod
  2. (Avaritia) - Girighet
  3. (Luxuria) - Okyskhet
  4. (Invidia) - Avund
  5. (Gula) -Frosseri
  6. (Ira) - Vrede
  7. (Acedia) - Lättja

Hört på Klostergatan: Ernst kan vara den ultimata mannen!

                                     Varför ligger hon på golvet? 

                                     Gwen Stefani är väldigt snygg! Eller var..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback