Jag kastar bollen i luften ser var den hamnar, låter den studsa ler när den stannar!

Tristessen är ett faktum! Jag som trodde att en visit i Rinna skulle göra underverk med mitt välbefinnande och min hälsa. Istället blev jag ännu mer rastlös men som tur är fick jag med mig Stieg Larssons andra bok Flickan som lekte med elden. Den första boken var ju ett mästerverk från första till sista sidan och när jag nu är på sidan 67 inser jag att denna är, om möjligt, ännu bättre! Sommaren är räddad! Inte nog med att jag läser en massa, jag har skickat säkert femton mail till diverse olika rektorer runtom i Östergötland för att fiska lite jobb till hösten. Om någon vänlig själ ser detta som har ett lärarjobb, anställ mig gärna - och bra lön vill jag har med. Drömmen vore att få en tvåa eller trea och öva lite på dom innan jag får en etta, lyckan skulle vara total! Det skulle lösa så mycket, bara det att kunna skaffa en bil. Jag vill ha en bil, eller som dom små på jobbet sägen en bumm bumm.

Dagen låt: Det ordnar sig - Timbuktu

Dagens happy moment: Elin kommer imogon! Yeeeeh! Världens bästa Elin. Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback