They say what doesn't kill makes you stronger!

Igår var en bra dag, en dag som spenderades på Liseberg och jag tror jag talar för oss alla att man blir som barn på nytt när man åker Balder, Jukebox och Uppswinget! Tack, tack och åter tack för en kanondag! Vi spanade även in en ledig Reine Brynolfsson som gled omkring med solisar, jag var dock den ende i sällskapet som kände igen mannen från Änglagård & Black Jack. Men redan på morgonen i Hejla såg vi denna man. Åsnemannen! Han som är påväg till Stockholm från Frankrike och jag agerade amatörpaparazzi och fångade honom på bild när han knöt fast sina små åsnor.


            

Nu sitter jag och ska precis läsa lite, men det kommer nog gå sådär; jäkla byggjobbare som ska hålla på. Jag blir så trött på dom att dom aldrig blir klara. Det kan vara Sveriges ineffektivaste byggjobbare, en jobbar, en röker, några kollar på, en mäter.. osv. Men men, det är väl så att bo i stan, vi får ju skylla oss själva som Curt sa. Grrrrr! Nä, jag ska nog ta och göra en jordgubb- och banansmoothie istället. Det är jag väl värd efter dagens runda runt Stångån..




Kommentarer
Postat av: Jocke

Vi såg den, vi såg den, vi såg den

2008-07-12 @ 11:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback