Nu, inte imorgon!

Jag är så stolt över mig själv! Imorse när jag vaknade kände jag ett stort sug efter att hoppa i löparskorna och springa en runda och det är ju inte varje dag den känslan infinner sig direkt.. Men det regnade! Det verkligen vräkte ner (på ren östgötska). Men efter en liten stund i tvsoffan klarnade det och regnet försvann och det fanns inte längre någon ursäkt att stanna inne. Sagt och gjort, jag letade upp mina Pumas, ett linne, byxor och min mp3spelare och gav mig ner till Stångån. Det gick verkligen över förväntan och det var till och med skönt. Underbart! Nu är det hårdträning som gäller så jag kommer i alla gamla kläder som har krympt i garderoben. Wish me luck!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback