Hur många vuxenpoäng?


Glömde ju det viktigaste. Jag är dundergammal nu, jag prenumererar inte längre på Cosmo eller Elle. Nää, det var länge sen. Jag har precis blivit prenumerant på
denna tidning. Men tänk en lördagsmorgon, knalla upp i hallen och leta fram tidningen, koka lite kaffe, ostmacka & juice och bara läsa. Jag ska läsa kultursidorna, bostad, nöje, lokalnyheterna. Men vem som kommer läsa serierna först, joo det kommer bli Henrik. Haha! Han ringde ju förut, dom verkar ha det alldeles för bra, varmt, sol, bad & god mat. Och på frågan som hans hårstatus så svarade han: Det växer. Det tycker jag är bra.

Wheeii, helgen kommer bli toppen! Middag med Hanna & Maria på Riva imorrn och på lördag går bussen och färjan till Visningsö och till min älskade Elin. Hon är typ bäst! Ligger på top 5 iaf :-)


Kommentarer
Postat av: Henke

Det vaxer faktiskt ganska snabbt har i solen. Jag ser dessutom verkligen fram emot att lasa serierna! Puss baby, snart kommer jag hem till dig! Love!

2008-03-28 @ 17:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback