Pimp my food

Hhmm, tänkte först skriva om helgen i punktform, men det blev lagom kul så det blev inget med det.. Hhm, som alla andra helger har den flugit iväg. Orkar inte skriva vad jag/vi gjort.. det gör detsamma. Imorgon är det ny dag ny vecka, veckan när jag blir gammal (tant blev jag ju förra året enligt Någon..). Förra året lyckades jag med konsten att glömma bort min födelsedag, kom på det typ dagen innan.. Men jag har inga problem med att bli gammal, det är bara att inse att jag inte kommer att bli yngre. Det är rätt skönt att bli gammal, det gör mig inget. So far är jag förskonad från de dåliga sakerna med att bli gammal; rynkor, celluliter och grått hår. Jag ber till en högre makt att det dröjer..

Ikväll står makaronipudding a la Sara på menyn, men ingen vanlig pudding, nä nä den är pimpad! Som all annan mat som lagas hos Nyberg & Johansson.. Men om H fick bestämma skulle det bli ugnsstekt falukorv och potatismos varje dag, lite enformigt kanske men väldigt gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback