Torsdag 27 mars, 2008


Äntligen helg, lönehelg dessutom. Så idag har jag varit och gjort mitt årliga inköp av smink på Make up Store, det där med smink är inget som jag egentligen tycker är speciellt kul så det inhandlades endast foundation och concealer. Så om man jämför min sminkväska (som är nästintill obefintlig) med Charlottas så syns min knappt. Jag kanske ska be om en lektion när Boråsarna + Anna kommer 17 maj. Ska bli skoj skolj! Middag och drinkar på Storan?

Annars rullar det på. Just denna veckan har jag haft en toppenvecka på jobbet. Idag njöt jag verkligen av mitt jobb, fullt med goa ungar som bara skrattar och ler. Vem man motstå ett barn på knappt tre år som kommer och möter en i dörren med världens leende och en stor kram. Jag bara smälter!

Kommentarer
Postat av: Sambon

Vem man motstå en Sara på 25 ar som kommer och moter en i dorren med världens leende och en stor kram. Jag bara smälter!

2008-03-28 @ 17:43:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback